Case Hypotheek.winkel België

Rebranding en inrichting van 40 kantoorwinkels

Uitwerken van een complete rebranding (logo’s en slogans) met bijhorend winkelconcept (inrichting) van alle bestaande in toekomstige kantoorwinkels. Uitgevoerd tussen 2020 en 2022. Hier werden klantenbeleving en werkplezier als belangrijkste pijlers gebruikt. Persoonlijk contact en een niet-bancaire sfeer werden als troeven van hypo-theek. winkel verwerkt in het interieur. De elementen die bewust terugkomen zijn een huiselijke wachtruimte met koffie corner, een adviesruimte met houten tafel, zachte stoelen en één gedeelde monitor met de klant. Ook de inrichting van het hoofdkantoor in Zaventem werd door ons uitgevoerd met vooral de focus op kantoorgeluk.

Case Hypotheek.winkel Mechelen

Complete renovatie, branding & interieur inrichting van een nieuwe locatie

Voor de nieuwe winkel in Mechelen koos de franchisenemer voor onze begeleiding van A tot Z: plannen voor branding en interieur inrichting, contact met aannemers voor glaswanden en tapijttegels, bestellen van meubels, schilderen en plinten, opfrissen, repareren, enz. In functie van de ruimte indeling werden de typische brand-elementen van hypotheek.winkel toegepast: gezellige wachtruimte, slogans op de muren, koffie-hoek, kidscorner en akoestisch gescheiden adviesruimtes.

Case Kapernikov

Complete renovatie, branding & interieur inrichting van nieuwe kantoorruimten

De focus in dit nieuwe kantoor lag enerzijds op een sterke merkbeleving voor klanten en anderzijds op een zo fijn mogelijke en hippe werkomgeving voor de vele medewerkers. We kozen daarom voor een cosy interieur met een retro knipoog en speelse aspecten. Elk bureau kreeg een persoonlijke toets zodat men via flex desks kan wisselen van werksfeer. Centraal staat een massief houten vergadertafel van 320 cm en een zithoek waar informele meetings gehouden kunnen worden.

Case Hypotheek.winkel België

Rebranding en inrichting van 40 kantoorwinkels

Uitwerken van een complete rebranding (logo’s en slogans) met bijhorend winkelconcept (inrichting) van alle bestaande in toekomstige kantoorwinkels. Uitgevoerd tussen 2020 en 2022. Hier werden klantenbeleving en werkplezier als belangrijkste pijlers gebruikt. Persoonlijk contact en een niet-bancaire sfeer werden als troeven van hypo-theek. winkel verwerkt in het interieur. De elementen die bewust terugkomen zijn een huiselijke wachtruimte met koffie corner, een adviesruimte met houten tafel, zachte stoelen en één gedeelde monitor met de klant. Ook de inrichting van het hoofdkantoor in Zaventem werd door ons uitgevoerd met vooral de focus op kantoorgeluk.